Friday, February 14, 2014

14-02-2014

Since saya sakit, 'the date' changed and a new date that was on my mind ialah 14 feb. Simply because tarikh ni falls on friday. On top of that, its 14022014. Cantikkn? :) but my nikah day wont be depending on cantiknya nombor. Cukuplah if its fall on khamis/jumaat.but then again, msa dok pilih the new date, we werent expected yg selama ini (now is already 5mths) saya sakit. Yg lebih tabah dr diri saya sendiri dh tentunya en.ubi. and i can see how much sakit saya ni mematangkn dia. I'll keep pray so that he'll be the best imam of me. Sbnrnya nk share sikit tht i am in the middle utk membuat satu keputusan yg saaaangat besar. Melibatkan kerjaya dan masa depan. Some are giving me 'proceed' feedback but some are advising me 'to hold'. Mlm ni saya usaha mula istikharah so tht i'll get His feedback.

No comments:

Post a Comment