Friday, March 22, 2013

1. Buaya

Assalamu'alaikum wbt.

I've been wondering what to write. Lepas mandi (biasa ilham mmg mai time iolls mandi!), solat isya', puff! this so called idea came out. I wanna write about my preparation for something that is goin to be not-really-soon but, so-soon-than-i-can-think-of :)

It's all started when en.Ubi told me that he had bought a pair of shoe which he we thought it would be cool enough to make it as one of our hantaran.

en.Ubi pilih sendiri. clap! clap! pandai pun pilih :)

Masa tu, how I felt yeh? Plain.. Kenapa? Ntah tp masa tu mcm xdela beria sgt lg. But then here it comes the second thing *also to be the hantaran* that he juga yg dh beli. And I was like- hrmmm.. en.Ubi ni dh hop off to the serious business and hey, what about me??

So saya automatik menggelabah. Tak tahu mana nk mula. Tak tahu apa yg perlu dibeli dulu. I even dont know what to think first! Browsed all sort of wedding pages tp satu pun xde yg betul2 melekat masuk dlm otak. Semuanya sekali lalu je. Why ah? Saya ter-over excited smpi jd mcm ni ke? Or mmg semua perempuan pun akan jadi cmni bila tiba masa ini?

Answer me not, I'll just bear with this 'nerves-damage'. I enjoy this feeling :)

And I was expecting to transfer this blog to a B2B blog when the time comes. At this moment, apa yg sy blh cakap ialah - belum masanya.. Tunggu. Sikiiiiiiiit je masa lg. InsyaAllah, InsyaAllah.




For now, BUAYA tu saya yg simpan. Kalau en.Ubi simpan, jadi lepat pisang la jawabnya bila tiba masa nk letak atas dulang -__-"

 




No comments:

Post a Comment