Thursday, July 25, 2013

makan hati

Esok keje tp mata gatai norr tamau lelap sbb dia tahu esok patutnya cuti tp still nk keje jg bakpenye. en.Ubi pun dh malas nk layankan perangai nk sambung ke xnk sambung.. Oh ni bukan sandiwara cintan-cintun ye peminat semua (peminat??). Ni 'sambung' benda lain. Sy ada masa sampai isnin ni utk fikir. Wish me rajin utk berfikir k.

Weekend got class, got test, got agenda with future-makmen. Tatau patut upload gmbr ke tidak utk activity mggu ni. Yg tu pun fikir nnt.

Meh sini sy dengarkan apa yg sy dengar sokmo lately. Sebelum tidur, time nk bsiap gi keje, tp stress dgn keje, time bengang dgn org, time rindu kt org.. 



Sbb kadang-kadang nk baca semuka surat quran pun boleh bg reason x sempat (astaghfirullah..). So i've said to myself, xboleh jadik camni. Takut pintu hati tertutup. Biar perut lapa nasik. Jgn hati lapa zat-zatNya.

Mendayu je kan suara ustaz Dzulkarnain ni? Buat kita sedih, insaf, rindu kt Allah :')

Ni sebelum saya tidur ni, saya nk maafkan semua org yg mungkin ada buat saya terasa hati. Dan yg sewajarnya, saya pun minta maaf utk silap-salah saya. Sama ada tak sengaja atau terpaksa (ada meh buat org sedih dgn terpaksa? jawabnya, Ada!). 

Alfatihah.. Semoga sejahtera dunia akhirat.

 

No comments:

Post a Comment