Thursday, May 16, 2013

My boy friend is going to get married!

My boy friend is going to get married! So entry ni, sy dedicate kan khas buat beliau :) Not sure if he's gonna read this but Im sure, his going to be the happiest guy in this world bila dpt hidup dgn org yg paaaaaaaling dia sayang :)

Yg sedihnya, I cannot attend to his sweet-memorable day. How I wish I could :( 



beliau tiada dlm gmbr. cuma ada jari dia. haha

yes he is in the picture. teka yg mana!




Last but not least.. antara gmbr paaaaaaaaaaaaaaaling awal bersama kawan kelas yg saya ada.



selamat pengantin baru!






*en.Ubi gtalk me when he knew about this*
Ubi: xxxx sabar ye..
Me: Sabar knp?
Ubi: Masa kita akan sampai jg nnt. Sikit je lg
Me: Iye. xxxx tgh sabarla ni.. 


Tak sabar nk kahwin cepat pastu boleh goyang kaki dok rumah!

Dangggg! :p

















No comments:

Post a Comment