*****
Penyelesaian :
1. Isi e-form Air Asia
*Pastikan dah scan passport Guest yg nak diperbetulkan maklumatnya. Nanti perlu attach scan passport dalam e-form
*Booking number, flight number, flight date and time tu sila isi juga ya. Kalau tak e-form ni tak boleh di 'send'
2. Tunggu lebih kurang sejam, baru follow up dgn AA - melalui Live Chat facility
*Is your feeback related to apa? Click je kat Booking
*Katakan bila korang klik link Live Chat ni tapi dia tak keluar camni, sebaliknya dia tulis dorg tgh menghadapi high volume of customer kan.. caranya, korang tutup page tu dan klik link semula. Try dalam 3-4 kali. Biasanya saya buat camtu baru dapat ke this page.
3. Mari bersembang!
4. Selepas bersembang tu, sekejapan je dapat la email dari dorg. Dan silalah check juga kat Manage My Booking kat website AA and see if memang the changes has been reflected.
*****
I was so happy that this thing settled sebab cuak gak kang en.Ubi ta kboleh fly, fly la Iolls sengsorang ke Bromo tu. Harap this entry membantu pd sesiapa yg had an issue like me ;)
hai..
ReplyDeleteentry nie sngt mmbantu.. tq for sharing..
hai. good to know entry ni membantu awak! :)
Deletesalam..kalau malindo tau tak nak tukar tarikh lahir macam mana?
ReplyDeleteWsalam. Xtahu.. Sorry tauu..
DeleteASAL AKU TEKAN DIE TULIS NO CONECTION HMMM
ReplyDeleteboleh edit kat manage my booking je :D
ReplyDeleteSerius ke boleh?sbb slh tarikh lahir jugak ni
Deletehi camne nak edit kat manage my booking?
DeleteKalau promo flight fare boleh juga ke awak?
ReplyDeleteHm. Yg tu tak sure. Better double check ngan cust svc AA
DeleteNak tanya kalo silap letak jantina macamana yee..sepatutnya ms tapi g letak mr tq
ReplyDeleteassalam, nk tny if pergi balik salah kene isi dua form ke?
ReplyDeleteManage booking bolh modify yg gender je...date of birth x bolh pon...huhuhu
ReplyDelete