Monday, April 7, 2014

irma

Malam ni mood tak stabil sgt. Ada sebab but let me keep it just to myself. En.Ubi and i had a wonderful weekend ths week. Tiring but we were so grateful getting some ilmu for ourselves. It was en.Ubi's idea to attend that majlis ilmu. Ya Allah, doa saya semoga beroleh suami yg berilmu, sudi dan mampu memberi ilmu pd saya serta sentiasa mengizinkn saya utk mcari ilmu. We were having our lunch juussst next to utm's building. So en.Ubi terdetik tanya if i want to continue my study. Of course saya jawab nak. Walaupun IT wasnt my food from the begining, tp sbb saya minat belajar (proses belajar - classroom, lecturer, classmates, library, exams) jd apa2 course pun inshaaAllah wouldnt be big issue for me. Tp, jauh jauh di sudut hati saya, saya risau, sedih, down, sbb hakikat saya x boleh menulis. Fyi, im a lefthanded person & sakit ni had impacted my left side and hence, sakit ni sekaligus menyebabkn saya not being able to hold pen or pencil firmly. In short, saya x boleh menulis. Sedih. Sgt sedih sbnrnya. Kalau nk diceritakn, saya selalu nk menitik airmata hanya sbb pegang pen je pun. Sounds silly kn. Tp ini cerita benar. Menjadi satu kehibaan buat saya bila pgg pen. Utk menulis nama sendiri skrg ni pun, byk tenaga yg perlu saya kerahkn, byk saraf yg perlu saya fokuskn. So i cried silently inside. Allah jua yg mengetahui. Sy berdoa semoga saya terus kuat dan cekal mnghadapi ujian Allah. Saya yakin, Allah menguji saya begini sbb Dia tahu, saya mampu melaluinya. Saya yakin, Allah takkan menzalimi saya. Semoga apa jua nikmat dan derita dunia mnjadikn saya lbh beriman pdNya. Doakan saya ye semua. Terima kasih atas sedekah doa anda :')

No comments:

Post a Comment