Wednesday, April 2, 2014

W xxxx U

Oh i must say again and again how mercyful (dono how to eja) Allah is. He lend me with en.Ubi that i feel sooo blessed. Honestly, en.Ubi act a bit funny lately. Dia layankn and tunaikn almost all my kepinginan, kemengidaman. Ive told him jgn buat cmtu sbb sy pula yg takut. Mcm i will 'going somewhere' soonest pulak. Kerrr awak nk sy xde ni? Hmm baru terfikir cmtu. Ciss. Na'uzubillah. InshaaAllah i know him in & out. His act reminds me of a friend yg nk masuk pulapol 6bulan ke setahun ntah. Sebulan sblm my friend tu 'dipenjara' kt pulapol, her fiancee punyalah melayan dia mcm tuan puteri. Nk mkn apa, nk gi mana, my friend petik jari je. Conform dpt. Dh kahwin dh ada baby sorg pun dia. Such a happy couple :) Berbeza dgn saya, lps saya perasan en.Ubi became my ginnie in a bottle, saya stop ckp kt dia apa2 yg saya nk or teringin. Sbb sy takut! I wasnt about to go anywhere. Plus bknnya ada sesiapa yg nk culik saya. Kdg2 cemburu en.Ubi blh tahan gak. Heheh. Ntah apo dicemburukn pun eden confuse. Eden baik yo eden ghaso. Takdo pulok eden kenyit2 mato kek abg sado. Takpelah intan payung oii. Jnji awk jaga saya betul2 mcm yg Allah pesan, cukuplh. Saya ada je dgn awk, x pegi mana2. Klu sy nk ke mna2 pun, awk akn jd yg terawal tahu. InshaaAllah :)) Btw, sy nk kongsi kgembiraan sbenarnya. Sy ada baby baru!!
Taraaaaaaaa!!! Comel tak? (Yg putih2 melati sebelah kiri tu my baby. Belah kanan kete org mkn burgerbytes skali ngn kitorg. Haha) Saya bila berdua dgn dia, saya jd ralit bersembang dgn dia. Haha. Betul ni. I called her 'B'. Tapikn..en.Ubi x bg. Dia soh tukaq nama. Cheq tau pasai pa jd cheq turutkn. Turut pun xdelah turut sgt sbb xtahu nk bg nama apa nk pggil apa selain 'B'. So bila we were alone without en.Ubi inside, i still call her 'B'. Hakhak. Sorry intan payung :))

1 comment: