Thursday, August 11, 2011

Proudly promoting myself *blushing!*

haaaaaarrrgghh! Tahukah korg ape yg sdg saya sibukkan laa ni? Sy sdg sibuk mempromote diri kt fb! hehe.. Sbenarnya sy last minute masuk 1 contest by Beaullana Couture.  Nama contest tu is Style Me Hijab and the only term to participate the contest, is for you to wear a hijab. Tak perlu belit-belit smpai tcekik leher pun. Good effort la Beaullana Couture buat contest cmni. Dlm pd dok promote her page, participants yg pkai tudung biasa-biasa mcm sy ni pun blh mcuba dgn riang ria ^__^

So, if you readers wish to help me winning the contest, feel free to:

#1 - like page Beaullana Couture
#2 - go to Style Me Hijab Contest album
#3 - browse for my pic (laaast skali pkai tudung wrna hitam)
#4 - like my picture!

Ada bnda lg nk tulih ni.. Tp sambung jap lg k. Nk keep on promoting myself jap. Doakan sy!



Till I'm blogging again, smile! :)

No comments:

Post a Comment