Sunday, January 18, 2015

AJL 29

Rasanya semua orang pun mcm tgh layan AJL 29. Saya vote for Mojo, Dayang & Hafiz. Kena vote sesiap sbb jap lg nk kena fetch adik blk keja. Hoyes selain menjadi bibik masak, basuh pinggan, kemas rumah, membebel kat en.Ubi, ada tanggungjawab baru bertambah di bahu saya yg bersaiz 13.5cm ni ye puan-puan. Iaitu menghantar dan mengambil adik pi balik keja. Bahasa pasarnya jadi mbak supir. Adik saya hat no.4 dah stay with us kat KL ni ha. Selain sebab keje, sebab nk memudahkan urusan check up kt HKL. My not-so-little-sis suffers from talesmia. She inherits talesmia dari both my parents yg merupakan pembawa gen talesmia. Saya pun pembawa gen talesmia. En.Ubi, wallahu'alam taktahu sebab beliau tak pernah cek lagi. I pray hard en.Ubi bukan pembawa gen talesmia so that Baby I wont inherits sakit talesmia tu.

My sis is a nurse kat klinik swasta. Makanya rajinla kakyong dia ni berdoa siang malam biaq berjodohan dgn tuan dokter yg baik. Dulu kakyong ngidam nak jadi dokter tp payah benor nak dapat A subjek biologi. So doa dapat adik ipaq dokter pun rasanya dh boleh hilangkan ngidam tu. Ekekekek. Btw ada sorang dokter tu ya ampun hensem sangat. En.Ubi pun cakap dokter tu hensem. Confuse I~

Entry ni takdak specific pape. Cuma rasa nak membebel sbb en.Ubi tgh keje kang nak membebel kat beliau je tak capai tahap isteri mithali pulak.

Ni baru lps Najwa dgn Shila Amzah perform. Biasa2 je to me. They were awesome but the songs yg bg saya biasa2. Lagu yg saya rasa hebat ialah 3 lagu td tu. Roman Cinta, Di Pintu Syurga dan Matahari. Performers lagu2 tu pulak td mmg vavavah meremang bulu tengkuk. Lagu Sesal Separuh Nyawa pun best melampau tapi the way Alyah perform td below impressive level. Mungkin dia tgh susah hati kan. Poor her :(


2 comments:

  1. Salam. Hee saya pun sudah lama tidak menonton AJL.

    ReplyDelete
  2. nana suka dengar roman cinta tu je..hihi..

    salam perkenalan sis..jemput ke blog nana :)

    ReplyDelete