Friday, August 29, 2014

En.Ubi dan salon

Saya terjaga pukul4 pagi. Pi shishi, spray bilik, golek2 xblh smbung tidur. Iman takcukup hebat utk buat qiam. Ni bertahan smpi azan subuh. Kalau tdur now mahu subuh nk hbs nnt pun liat nk bangkit. Smlm i slept at 10pm kot. Awal. Entah penangan nasi grg usa yg hbs licin saya kerjakn or sbb otak lotih memikior.


Dlm pd golek2 ni, cek2 album kt hp, saya jmpa gmbr ni. Rasanya it was taken dlm bln Ramdhan kot. Masa ni saya belanja en.Ubi potong rmbut sekali dgn buat scalp treatment. Rm180 yo. Mungkin bg yg biasa pi salon, harga cheapsket je tu. Tp bg saya, omo mahal weh. Rasa nk pesan kt en.Ubi no helmet after this please. Yela rambut rm180 benyek kena helmet nnt. Haha.

En.Ubi syok gamaknya rambut dia kena belai2 dgn amoi tu. Asal pay day saya je mula la skrip dia,

Buah hati, misai dgn janggut saya ni ok tak?
Tak.
Nak saya potong? (Kemaskan)
Nak.

Rambut saya ni ok tak?
Tak.
Nak saya potong?
Nak.
Jom.

Jom?? Ah sudah. Dia tanya dan2 time lalu dpn salon tu. Akai panjang sungguh!

Ok jom.
Cik gayah jln pelan-pelan pegi hujung jusco.
Pergi mana tu??
En.Ubi lari2 anak membontot i.
Kwik Cut!

Rm18 jek. Dia akai panjang. Saya akai kedekut jimat. Kekekek.


No comments:

Post a Comment