Saturday, November 1, 2014

Private Time

Dh hampir seminggu kahwin tp guwe masih nggak ngertik apekah yg menariknya game dota tu. En.Ubi mmg dr zmn belum kahwin ialah mangsa jajahan dota. I knew that. And yes, I have married to this person. No regrets. Tangan kemain laju klik2 mouse and keyboard segala. Biji mata beliau pun dh mcm mata katak roll roll tgk character dota tu kejap ke sana kejap ke sini.

Saya kisah?
Jujur, kalau dia too much too long too into the game, saya akan kisah. But alhamdulillah, never had a time yg dia main game sampai lupa me dunia. Sbb bila character tu mati ke or respawn ke beliau mesti cari saya. I loike! Haha. Saya dulu pun zaman uni kaki game. Trust me. Paling berlagak main Assasin Creed sbb graphic that game super real. I played because I appreciate the graphic. Yg en.Ubi ni dia main sbb dia appreciate private time dia kot.

Apobondo pulak private time tu?
Private time ntah caner kitorang blh ter-praktis-kn in our marriage life since day one or two. Private time ni whereby masing2 nk do whatever we want without psgn kita. Tak perlu lari jauh dr psgn kita, cukup kita buat benda yg mmg solely utk kepuasan diri sendiri. As for me, biasanya private time ni saya gunakn utk ngadap hp, update blog, baca gossip sites (lol).. Kalau tetiba en.Ubi kacau, saya akan mnta time out like Manja, skrg 10.28. Kita private time kejaaaap je pls. Sampai pukul 11.00. Biasanya beliau faham. Beliau takkan kacau.

Tp kalau mood isteri solehah tu mai, I wont give a damn (eceh) to the so call private time. Segala benda I will put aside and terus ngadap en.Ubi.

Again, baru sgt berstatus isteri. Nothing much I can share. So Im thinking of sharing preparation majlis akad nikah haritu. Mungkin berguna bg sesetengah B2B. InshaaAllah :)

Ada kawan tanya, "Best tak kahwin?"

My answer, "Bessstttttttttttttt sangat!!!"




No comments:

Post a Comment