Saturday, July 26, 2014

Over-think

Korang kt mana dh? Saya kt kl lg. Patut nk gerak blk tonite tp switch lampu bilik air pula buat hal. So tak blh basuh baju (mesin basuh blm beli, remember?), end up malas nk gerak. Saya sebolehnya taknak tinggalkn rumah in such messy look sbb nnt blk cuti bkn dpt extra rehat. Rabu dh krja so taknaklah serabut2 tgk rmh tunggang-langgang.

Btw. Saya ter-terjah kt blog kwn lama saya and found this :

4) Irma Aneeza - Irma juga merupakan ex colleague I masa kat Celcom. Irma selalu menjadi tempat i meluahkan perasaan. I share with her almost everything... I respect friend like her sebab dia tak suka campur hal orang and will do and solve her oen things her ways.. Irma banyak tolong i dalam my job... sebab masa i baru tukar same unit with her, she will answer questions i yang sangat banyak (which i think is really annoying) tanpa rasa marah atau bengang pun. She is very sincere. Irma and i always share pasal relationships, families and hardships that both of us had been through. Bila i ada problem, she will suggest ways to resolve the problems and vice versa, From there kitorang jadi rapat, and sebab tu i offer dia jadi bridesmaid. And she accepted the offer with arms wide open... Dia susah2 datang my wedding tau walaupun dia tak ada her own transport... Ini membuatkan i sangat2 terharu... 

This was what she wrote in her blog erm maybe 2-3years ago. Masa ni dia cerita pasal bridesmaid dia and I was obviously one of hers that time. Taktahu lah if perception dia ttg saya masih sama ke idok lg skrg ni sbb dh laaaama sgt tak jumpa, tak berborak. Dh sort of lost contact dh. Saya malas nk approach sbb tgh keadaan mcmni. Saya selalu ada negative spokes person inside me yg akan bgtahu kalau org tahu that I am what I am now, org akn terkejut dan simpati. Yg mana dh tahu tu saya tak kisah. Yg mana yg taktahu tu yg saya mcm taknak mulakn beritahu :)

Blogwalk lain pula saya terjumpa pasal this young blogger meninggal at 17years old (kot. Saya blm hbs godek blog arwah). She was accident when riding a motorcycle. But my highlights is that, blog dia skrg disambung update oleh ibu arwah.

Thereon, I was thinking, kalaulah ditakdirkan saya pergi, rasanya blog ni pun pergi bersama saya. My mom obviously not an IT person. Kalau sebut blog pun besar kemungkinan she dont know wht it is. Password blog ni pun en.Ubi je kot yg tahu. Nk expect beliau sambung blog ni? Jgn harap. I just know him. Jgn harapla.

What about Fb? Saya harap, if sampai masa saya, en.Ubi will helps me to close down my account. Yg mana kenal en.Ubi, tolong ingatkn beliau ANDAI tiba masanya ya :)

Blog ni, biarlah. Tak ramai pun yg tahu. Sesekali kot ada yg teringat kt saya, blh baca2 blk :)

Korang jgn fikir bkn2 tau! Saya ok ni. Sangat ok. Betul.. Td terbaca blog arwah tu yg tulis mcmni mcmni. Saya ok :)

No comments:

Post a Comment